Найважливішим і вирішальним етапом на шляху до бажаного робочого місця є співбесіда. У цій статті експерти одного із порталів із пошуку роботи дають поради для молодих людей, як успішно пройти цей етап.
Моя перша робота
Особистий успіх не обмежується відчуттям задоволеності своїм життям або щастям. Швидше за все, він полягає у впевненості, що Ви завжди можете досягти бажаного і спонукає Вас діяти в потрібному напрямку.
При досягненні особистого успіху не слід покладатися на випадок або везіння. Якщо Ви не маєте вродженої схильності досягати успіху, не турбуйтесь, всьому можна навчитись! Для цього достатньо лише змінити стиль мислення і сприйняття життя. Пропонуємо розглянути покрокову інструкцію того, як докладаючи певних зусиль, можна досягнути великих результатів.
За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров'я (2001), синдром професійного вигорання (burnout syndrome) — це стан фізичного, емоційного або мотиваційного виснаження, що характеризується порушенням продуктивності роботи та втомою, підвищенням схильності до соматичних захворювань, а також вживанням алкоголю чи інших психоактивних речовин з метою отримання тимчасового полегшення, що має тенденцію до розвитку фізіологічної залежності та (у багатьох випадках) суїцидальної поведінки.
Успішна комунікація – це не лише слова. Це мистецтво взаємодії, яке допомагає налагоджувати зв’язки, уникати конфліктів та досягати спільних цілей.
1. Активне слухання – запорука довіри
Не просто слухайте, а демонструйте увагу:
Повторюйте ключові думки співрозмовника Використовуйте відкриті запитання Підтримуйте зоровий контактЧого уникати?
Сьогодні все більше людей залучаються до взаємодії із «штучним інтелектом». Якщо дуже спрощено, то штучний інтелект (ШІ) – це така технологія, яка дозволяє електронним машинам думати і діяти максимально наближено до того, як думає і поводиться людина.
Часом на інтерв’ю мета роботодавця – не тільки дізнатися про вас та оцінити ваші ораторські здібності, але й поспостерігати за вашою реакцією на стресову ситуацію. Для цього вам можуть задавати дещо провокативні питання. Ми зібрали популярні «незручні» питання та сформулювали найкращі відповіді на них, аби наших читачів неможливо було заскочити зненацька!
До кожної відповіді намагайтеся навести приклад з власного досвіду. Це – 50% гарантії успішної співбесіди.
Як ви ставитеся до поразок та невдач?
Сарказм
Гострі жарти, емоційні вигуки, фірмові прищури і поблажливе ставлення до інших залиште вдома. На початку кар’єри особливо доречна скромність, вихованість і доброзичливий тон у спілкуванні. Посміхайтеся, будьте приємним співрозмовником.
Епатаж
На співбесіду приходять в одязі ділового стилю, татуювання та ознаки молодіжних субкультур не виставляють напоказ, пірсинг в губі теж недоречний. Зрозуміло, все це – ознаки вашої індивідуальності, але є корпоративна культура і дрес-код.
Ваше резюме – це не просто список досвіду і навичок, це ваш особистий бренд, який має бути яскравим і привабливим для роботодавців.
Ось кілька ключових порад: