Ви отримали роботу. Що необхідно пам¢ятати, щоб залишитись працювати на новій роботі професійно ствердитись?

 

Приймаючи в свій колектив нову людину, колеги та керівництво будуть оцінювати Вас за такими якостями:

  • продуктивність праці;
  • якість роботи;
  • самостійність та ініціативність в роботі;
  • надійність, трудова дисципліна;
  • відношення до своєї професії та праці;
  • наполегливість у виконанні завдань;
  • здатність до співробітництва.

Декілька пора, що допоможуть Вам  правильно почати працювати на новому місці:

  • Не применшуйте значення своєї появи в колективі. В кожному колективі є певні угрупування людей. До “першої групи” належать люди, яких Ваша поява зачепить безпосередньо. Хтось буде радий, що в нього з¢явився помічник, хтось намагатиметься перекласти на Вас частину своєї роботи, а хтось навпаки, побачить в Вас конкурента. Крім того, бажаєте Ви цього чи ні, Ви обов¢язково порушите існуючий в колективі розподіл неформальних ролей. До “другої” групи належать люди, які працюють поряд з Вами, але байдужі до Вашої появи. Ну і, нарешті, “третя” група. Це люди, з якими Ви зустрічаєтесь лише в коридорах та їдальнях. Вони складають думку про Вас на підставі зовнішніх вражень, або по тому, що про Вас кажуть інші.  Ці люди можуть суттєво впливати на Ваше ставлення в колективі, оскільки саме до цієї групи найчастіше відноситься керівництво.
  •  Не перебільшуйте уваги до своєї особи. Оточуючі Вас співробітники зайняті, перш за все, не Вами, а своєю роботою та особистим життям. Тому не треба сприймати все сказане колегами лише як реакцію на Вашу роботу чи поведінку в колективі.
  • Не намагайтесь всім догодити. Хоча б тому, що намагаючись стати прихильником якого А…, Ви тим самими обов¢язково станете супротивником його ворога – В…

 

Як утриматися на новій роботі:

 

  • вивчіть детально свої нові обов’язки;
  • запитайте, якщо щось не зрозуміли, а не мовчки виконуйте завдання з помилками;
  • вмійте сприймати критику, вчіться на власному досвіді;
  • проявіть зацікавленість у роботі, будьте готові виконувати як приємні так і неприємні доручення та завдання;
  • дбайте про обладнання та матеріали;
  • намагайтесь бути зайнятим протягом всього робочого дня, навчіться розподіляти свій час для виконання роботи;
  • завжди прагніть досягти високих стандартів в роботі;
  • не допускайте своєї відсутності без поважних причин;
  • знайте основні правила безпеки та слідкуйте за здоров’ям;
  • знайдіть спільну мову з колегами по роботі;
  • будьте чесним.

 

Ви можете контролювати:

  •  
  • погане виконання обов’язків
  • недбале поводження з технічними документами
  • конфліктність з колективом
  • погані стосунки з керівництвом
  • негативні результати роботи через ігнорування інструкцій
  • набуття поганих звичок

 

Подякуйте усім, хто сприяв Вашому працевлаштуванню. Пропрацювавши на новому місці перші два тижні, знайдіть 15 хвилин на складання і відправлення коротких листів з подякою кожному, хто допоміг Вам у пошуку роботи, або зателефонуйте їм особисто. Повідомте їх про Ваше нове місце працевлаштування і подякуйте за підтримку. Така увага завжди цінується і залишає добру пам’ять.

 

 

Успіхів Вам на новій роботі, уважних колег, матеріального благополуччя і душевної рівноваги!