Дуже часто ми думаємо, що співбесіда починається з привітання і спілкування. Але це не так. Все починається в той момент, коли ми стоїмо в дверях кабінету потенційного роботодавця. Ще не встигнувши відкрити рот і сказати що-небудь, наш співрозмовник вже складає певну думку про нас.

Багато з недовірою помічають, чому це, зрештою, "одяг робить людину"? Але на жаль, на думку фахівців у сфері зайнятості, 60% враження про нас відбувається від зовнішнього вигляду. Варто пам'ятати, що перше враження є надзвичайно важливим і перше, що роботодавець бачить в нас, це зовнішній вигляд. Тому завжди потрібно пам'ятати - немає другого шансу, щоб залишити перше враження.

Якщо вам належить пройти співбесіду, необхідно усвідомити, що вас чекає офіційна бізнес-зустріч. Тому що робота, яку ви можливо буде виконувати, буде приносити гроші не тільки вам, але і вашому роботодавцю. Тому ділової та охайний вигляд не тільки зміцнює, але і будує авторитет.

Перш ніж іти на співбесіду, зберіть якомога більше інформації про правила компанії. Можна з упевненістю сказати, що після охоплення інформації, знайти відповідні плаття не буде проблемою для вас. Необхідно знати, що є галузі, в яких принципи корпоративного дрес коду дуже важливі, наприклад, банки, офіси і т.д. А також є сектори, де ми можна дозволити собі трохи слабини, наприклад робота продавця.

Уявіть собі ситуацію, що проходить співбесіду для роботи в канцелярії, на яке приходить три дами. Перша прийшла в блузці з вирізом, в міні-спідниці, в чорних колготках і у великих золотих прикрасах. Друга дама одягла шкіряну куртку, джинси і спортивне взуття. А третя з дам прийшла у білій блузці і сірому піджаку, чорній спідниці до колін, в чорних туфлях на середніх підборах. Яка з цих дам має шанс отримати роботу? Тому, вибираючи вбрання слід брати до уваги позицію і тип роботи, на яку ви претендуєте.

Основні правила для підбору одягу на нараду

1. Для співбесіди можна вибрати спідницю до колін, спідниця може бути замінена, строгим костюмом. Відповідний колір: гранат, сірий, коричневий, бежевий і класичний чорний.

2. Біла блуза або сорочка підходить найкраще. Якщо вам не подобається білий можна вибрати інший кольори - бежевий, шампань. При виборі блузи або сорочки варто пам'ятати що неприйнятний великий виріз.

3. Волосся привертають увагу, тому що вони знаходяться близько до обличчя. Тому їх краще зібрати в невисокий хвіст або пучок. Якщо у вас коротке волосся, укладіть їх без виступаючих пасом.

4. Макіяж є важливим елементом професійного образу. Слід орієнтуватися на елегантність і природність при створенні макіяж.

5. Уникайте складних елементів, як у костюмі так і в гримі.

6. Нігті повинні бути чистими і доглянутими, в приглушеному кольорі або зробіть класичний французький манікюр.

7. Колготки або панчохи - обов'язково навіть влітку, переважно тілесного кольору.

8. Взуття має завжди бути чистою і на середніх підборах із закритими пальцями і п'ятами.

9. Кожна жінка знає, що образ складається не тільки з наряду і зачіски. Є важливі доповнення, такі як ювелірні вироби: тонкий ланцюжок, невеликі сережки, невелике кільце - цього достатньо.

10. Сумка повинна бути середнього розміру, що не більше, ніж розмір А4. І в цьому випадку, ми орієнтуємося на класику.

11. Духи тонкі і не дуже багато.

12. Краще всього використовувати кольори: сірий, темно-коричневий, темний шоколад, ваніль, чорний, темно-зелений, синій, бежевий, і вся палітра пастелі. Пам'ятайте, що костюм не повинен містити більше трьох кольорів.