З метою модернізації професійної підготовки робітників, наближення навчально-виробничого процесу до потреб виробництва та підготовки персоналу з високим рівнем професійної компетентності, обласна служба зайнятості Тернопільщини та освітні заклади залучають роботодавців до співпраці від формування змісту, структури навчання до оцінювання його результатів, впроваджують в навчально-виробничий процес елементи дуальної форми навчання.

Наприклад, технічний коледж ТНТУ ім. І. Пулюя організував навчання безробітного за професією слюсар з ремонту колісних транспортних засобів за індивідуальною формою з поєднанням виробничого навчання та практики на робочому місці ФОП О. Мельничук; Тернопільський обласний комунальний навчально-курсовий центр – за професією слюсар з ремонту газового господарства організував практику на базі ТОВ «Теплопартнер» та за професією манікюрник - на базі ФОП О. Коваленко; Вишнівецький професійний ліцей забезпечив проходження практики за професією продавець продовольчих товарів на базі ПП Р. Юрків; Тернопільське ВПУ ресторанного сервісу і торгівлі за професією кухар – у ПП О. Бабовал.

Відповідно до наказу МОН від 23.03.2017 № 916 «Про впровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників» в Тернопільській області затверджений один навчальний заклад технічний коледж ТНТУ ім. І.Пулюя для впровадження елементів дуальної форми навчання впродовж 2017-2020 років у професійну підготовку кваліфікованих робітників за професією слюсар з ремонту колісних транспортних засобів. На даному етапі навчальний заклад розробляє і погоджує навчально-плануючу документацію та проводить роботу з підприємствами, організаціями щодо їх можливості на постійній основі стати базовими для організації виробничого навчання і практики.

Враховуючи вищезазначене, обласний центр зайнятості спільно з навчально-методичним центром професійно-технічної освіти в Тернопільській області та технічним коледжем ТНТУ ім. І.Пулюя на третю декаду травня запланував захід з роботодавцями регіону з метою надання інформації про особливості навчання на виробництві, впровадження в профпідготовку елементів дуальної форми, про можливості служби зайнятості з укомплектування вакансій, в т.ч. через професійне навчання.