27.01.2020 | 10:38

Секрети брендінгу особистості опановували дев'ятикласники Тернопільської класичної гімназії, які побували на засіданні клубу “Час Z”, що діє у Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості.

Створити власний бренд і представити перед аудиторією майбутню професійну діяльність юним тернополянам допомагала керівник школи "Rich @ Happy" та кіношколи FilmWorkshop Наталія Орищак, а ще - розібратись в собі: чого хочу я? Що мені для цього потрібно? Чого і де навчитися? Якими вміннями потрібно володіти? Разом з тренером школярі давали відповіді на ці та багато інших питань, характеризували успішну “брендову” людину - особистість, яка володіє унікальними знаннями, компетенціями, вміннями та навиками, вміє працювати в команді та має високий емоційний інтелект.

Також, учасники клубу досліджували історію виникнення грошей, їхнє призначення у житті, знайомились з азами фінансової грамотності.