16.02.2023 | 10:18

Кожен роботодавець Тернопільщини може скористатися сервісом «Електронний кабінет роботодавця» на Інтернет-ресурсі державної служби зайнятості http://www.dcz.gov.ua. Він є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом. Через власний «електронний кабінет» роботодавці можуть:

-- подавати звітність до служби зайнятості.

 - переглядати:

  • стан укомплектування заявлених вакансій та кількість направлених центром зайнятості претендентів на роботу;
  • актуальні резюме шукачів роботи;
  • тематику запланованих семінарів для роботодавців.

- створювати вакансії та передавати їх для подальшої модерації спеціалісту центру зайнятості (1 - через заповнення форми 3-ПН - пункт меню «Взаємодія з службою зайнятості», розділ «3-ПН»;  2 – через розділ «Мої вакансії» - «Створити вакансію». Зверніть увагу, у цьому розділі є Інструкція з розміщення вакансій на вебсайті Державної служби зайнятості).

- отримувати інформацію щодо компенсації єдиного внеску та компенсації витрат на оплату праці внутрішньо переміщених осіб.

Зареєструвати електронний кабінет можна тут: https://www.dcz.gov.ua/cabinet