28.08.2019 | 11:17

Кожен роботодавець Тернопільщини може скористатися сервісом «Електронний кабінет роботодавця» на Інтернет-ресурсі державної служби зайнятості http://www.dcz.gov.ua. Він є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом взаємодії роботодавця та служби зайнятості з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

З березня 2018 року таким сервісом вже скористалися майже 900 роботодавців.

Через власний «електронний кабінет» роботодавець має змогу переглянути:

- стан укомплектування заявлених вакансій;

- історію направлень службою зайнятості шукачів роботи,

- виконання договорів на громадські роботи та договорів на працевлаштування після навчання, трудових договорів з найманими працівниками (для фізичних осіб - приватних підприємців);

- тематику запланованих семінарів для роботодавців.

Крім того, передбачено можливості:

- подати звіти за формами 3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)", 4-ПН "Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці", 1-ПА "Інформація про кількість працевлаштованих громадян суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні та здійснюють наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в інших роботодавців";

- дізнатися про отримання компенсації єдиного соціального внеску.

Для створення власного електронного кабінету роботодавцю необхідно звернутись у місцевий підрозділ Тернопільської обласної служби зайнятості, щоб отримати логін і пароль, за допомогою яких авторизуватися та отримати доступ до послуги на сайті Державної служби зайнятості http://www.dcz.gov.ua.

Шановні роботодавці!

Запрошуємо Вас скористатися сервісом служби зайнятості

«Електронний кабінет роботодавця»

Відділ інформаційної роботи

Тернопільського обласного центру зайнятості (телефон 23-49-77).