17.02.2017 | 16:44

Сьогодні за підтримки Тернопільської обласної державної адміністрації представники міжнародного ділового журналу «Community» провели в ОДА дискусійну панель в рамках національної програми «Бізнес. Місто. Бренд» на тему: «Область як бренд», в якій взяла участь заступник директора Тернопільського обласного центру зайнятості Олександра Островська.

У дискусії взяли участь заступник голови обласної державної адміністрації Юрій Юрик, директор департаменту економічного розвитку та торгівлі облдержадміністрації Галина Воляник, роботодавці та підприємці міста Тернопіль.

Шеф-редактор журналу «Community» Тетяна Люлька презентувала успішний досвід стратегічних сесій з пошуку сенсу міст Біла Церква, Хмельницький, Шостка, Черкаси.

Під час заходу мова йшла про взаємодію бізнесу та владних структур з даного питання.

Досягнуто домовленості щодо проведення у м. Тернополі в квітні 2017 року стратегічної сесії «Бізнес. Область. Бренд».