05.10.2023 | 15:34
Пошук роботи в наш нелегкий час - це теж робота. Вона вимагає наполегливості та активності, вміння ефективно використовувати кожен шанс на працевлаштування.

Українці, які втратили роботу, можуть шукати її самостійно, приміром, через Єдиний портал вакансій, або ж звернутися по допомогу до центру зайнятості, зручного для отримання послуг, де  кваліфіковані фахівці допоможуть у питаннях працевлаштування.

Реєстрація в службі зайнятості наразі здійснюється у два способи:

- особисто, під час відвідування центру зайнятості;

- через державний портал електронних послуг «Дія».

Для реєстрації в центрі зайнятості людині необхідно мати з собою наступний пакет документів:

1. Паспорт (е-паспорт) або інший документ (е-документ на період воєнного стану), що підтверджує громадянство України. Для іноземців - посвідку на проживання;

2. Довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або її електронне представлення (крім осіб, які відмовилися від її отримання та мають відмітку у паспорті);

3. Документ про освіту (за наявності);

4. Документ (або відомості електронної трудової книжки), що підтверджує припинення останнього виду зайнятості;

5. Військово-обліковий документ - для військовозобов’язаних громадян.

З додатковим переліком документів, які можуть знадобитися при реєстрації, можна ознайомитись тут 

 

Для реєстрації через портал «Дія», необхідно виконати наступні кроки:

1. Авторизуватися на порталі;

2. Обрати розділ «Отримання статусу безробітного»;

3. Заповнити форму та додати копії електронних документів;

4. Підписати заяву кваліфікованим електронним підписом;

5. Очікувати повідомлення з центру зайнятості.

Більш детально про порядок реєстрації та отримання статусу безробітного - на сайті Державної служби зайнятості в рубриці "Реєстрація безробітних".

Гаряча лінія Державної служби зайнятості: 0 800 600 288.