Українці, які втратили роботу, можуть шукати її самостійно, приміром, через Єдиний портал вакансій, або ж звернутися по допомогу до центру зайнятості, зручного для отримання послуг, де кваліфіковані фахівці допоможуть у питаннях працевлаштування.
Реєстрація в службі зайнятості наразі здійснюється у два способи:
- особисто, під час відвідування центру зайнятості;
- через державний портал електронних послуг «Дія».
Для реєстрації в центрі зайнятості людині необхідно мати з собою наступний пакет документів:
1. Паспорт (е-паспорт) або інший документ (е-документ на період воєнного стану), що підтверджує громадянство України. Для іноземців - посвідку на проживання;
2. Довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або її електронне представлення (крім осіб, які відмовилися від її отримання та мають відмітку у паспорті);
3. Документ про освіту (за наявності);
4. Документ (або відомості електронної трудової книжки), що підтверджує припинення останнього виду зайнятості;
5. Військово-обліковий документ - для військовозобов’язаних громадян.
З додатковим переліком документів, які можуть знадобитися при реєстрації, можна ознайомитись тут
Для реєстрації через портал «Дія», необхідно виконати наступні кроки:
1. Авторизуватися на порталі;
2. Обрати розділ «Отримання статусу безробітного»;
3. Заповнити форму та додати копії електронних документів;
4. Підписати заяву кваліфікованим електронним підписом;
5. Очікувати повідомлення з центру зайнятості.
Більш детально про порядок реєстрації та отримання статусу безробітного - на сайті Державної служби зайнятості в рубриці "Реєстрація безробітних".
Гаряча лінія Державної служби зайнятості: 0 800 600 288.