28.02.2017 | 14:26

Про основи культури спілкування говорили безробітні жінки на черговому засіданні клубу «Надзбручанка», що діє у Підволочиському районному центрі зайнятості.

Вони вчилися правильно вести і підтримувати бесіду, співпрацювати і досягати згоди, конструктивно вирішувати складні ситуації, досягати поставлених цілей для успішного функціонування у професійному середовищі і суспільстві.

«Окрім професійних якостей для успішної трудової діяльності велике значення має високий рівень комунікативної компетентності. Невміння спілкуватися з оточуючими людьми може виявитися однією з вирішальних причин звільнення або неприйняття на роботу. Ефективне спілкування – це мистецтво слухати і чути, бачити і відчувати, розуміти співрозмовника і доносити до нього свої думки, а також вирішувати складні комунікативні ситуації», – зазначила фахівець з профорієнтації РЦЗ Лілія Головко.

Учасниці клубу з’ясували від чого залежить майстерність спілкування, визначили основні бар’єри, які виникають між співрозмовниками у процесі комунікації, ознайомилися із культурою сприйняття та висловлення критики. За допомогою інтерактивних вправ відпрацювали набуті знання та вміння, щоб потім застосовувати їх в реальних життєвих ситуаціях.

Присутні отримали роздаткові матеріали, які допоможуть їм поліпшити свої комунікативні вміння, досягати поставлених цілей та будувати гармонійні стосунки з оточуючими.