Державна служба зайнятості, не чекаючи законодавчих змін, впроваджує нові форми та методи роботи щодо обслуговування відвідувачів. Послуги населенню та роботодавцям надаються адресно, вони орієнтовані на конкретного клієнта, на його запити.
«Сучасний орієнтир у роботі нашої служби, – каже заступник директора ОЦЗ Олександра Островська, – це сервісне обслуговування клієнтів, а не виплата допомоги по безробіттю. Підбір кадрів на замовлення роботодавців ми здійснюємо на основі рекрутингу, тобто на їх замовлення забезпечується підбір потрібних працівників».
Зрозуміло, що нові підходи до надання адресних соціальних послуг вимагають змін і доповнень до посадових обов’язків відповідних фахівців центрів зайнятості, підвищення їх обізнаності і мобільності, забезпечення взаємозаміни між ними. У зв’язку з цим упродовж травня-серпня цього року організовувалось перехресне навчання між фахівцями профільних відділів базових та обласного центрів зайнятості.