13.04.2021 | 11:39

За 3 місяці 2021 року до обласного, Тернопільського міськрайонного та районних філій обласного центру зайнятості надійшло 62 письмових звернення.

На особистих прийомах у керівників центрів зайнятості та філій ОЦЗ побували 158 мешканців області з питань: порядку та умов виплати компенсацій фактичних витрат роботодавцю за сплату єдиного соціального внеску за працевлаштування безробітних на нові робочі місця; отримання ваучера на навчання; організації громадських та інших робіт тимчасового характеру; здобуття нової професії; порядку перебування на обліку; умов та порядку реєстрації в центрі зайнятості тощо.

На «гарячі» лінії до керівництва обласного, міськрайонного та районних філій обласного центру зайнятості зателефонували 15 осіб, у тому числі до керівництва ОЦЗ - 5.

Окрім того, для оперативного надання громадянам консультацій та інформацій про послуги служби зайнятості, роз’яснення чинного законодавства про зайнятість населення та соціальний захист на випадок безробіття в обласному центрі зайнятості у робочі дні (з 8-ої до 13-ої та з 14-ої до 16-ої години) діє «гаряча» інформаційно-консультаційна телефонна лінія (тел.: (0352) 23-51-95 - з питань соціального захисту від безробіття, (0352) 23-49-82 – щодо надання соціальних послуг роботодавцям). Протягом першого кварталу 2021 року зареєстровано 65 телефонних звернень до фахівців ОЦЗ за відповідними консультаціями та роз’ясненнями.

До обласної служби зайнятості надійшло 35 запитів на публічну інформацію, в т. ч. до обласного центру зайнятості - 29.

27 звернень надійшло на урядову телефонну «гарячу» лінію (0 800 507309 або 1545), яку супроводжує державна установа «Урядовий контактний центр».

Усі запити та звернення розглянуто у встановлені строки, адресатам дано конкретні письмові відповіді. Громадяни, які побували на особистих прийомах у керівників служби зайнятості області, отримали роз‘яснення по суті порушених ними питань.