10.01.2019 | 14:47

До обласного, Тернопільського міськрайонного та районних філій обласного центру зайнятості надійшло 42 письмових звернення. Найбільше звертались до Борщівської та Бучацької районних філій ОЦЗ, Тернопільських міськрайонного і обласного центрів зайнятості.

На особистих прийомах у керівників центрів зайнятості області побували 517 мешканців області з питань: порядку та умов виплати компенсацій фактичних витрат роботодавцям за сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за працевлаштування безробітних на нові робочі місця; отримання ваучера на навчання; організації громадських та інших робіт тимчасового характеру; взяття на облік осіб, які мають особисті селянські господарства; здобуття нової професії; одержання одноразової виплати допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності; порядку перебування на обліку; умов та порядку реєстрації в центрі зайнятості тощо.

У 2018 році на «гарячі» лінії до керівництва служби зайнятості області зателефонувало 63 особи, в тому числі до керівництва ОЦЗ - 13.

Окрім того, для оперативного надання громадянам консультацій та інформацій про послуги служби зайнятості, роз’яснення чинного законодавства про зайнятість населення та соціальний захист на випадок безробіття в обласному центрі зайнятості у робочі дні (з 8-ої до 13-ої та з 14-ої до 16-ої години) діє «гаряча» інформаційно-консультаційна телефонна лінія (тел.: (0352) 23-51-95 - з питань соціального захисту від безробіття, (0352) 23-49-82 – щодо надання соціальних послуг роботодавцям). За 2018 рік зареєстровано 356 телефонних звернень до спеціалістів ОЦЗ за відповідними консультаціями та роз’ясненнями.

До обласної служби зайнятості надійшло 10 запитів на публічну інформацію, в т. ч. до обласного центру зайнятості - 5.

Протягом 2018 року розглянуто 7 звернень, які надійшли на урядову телефонну «гарячу» лінію (0 800 507309 або 1545), яку супроводжує державна установа «Урядовий контактний центр».

Усі запити та звернення розглянуто у встановлені строки, адресатам дано конкретні письмові відповіді, а громадянам, які побували на особистих прийомах у керівників центрів зайнятості, роз‘яснено по суті порушених ними питань.