14.06.2019 | 14:55

В сучасних умовах служба зайнятості перетворюється у соціальну сервісну установу. Тому виникає потреба в удосконаленні механізму надання послуг фахівцями служби зайнятості. З січня поточного року у Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості та всіх філіях обласної служби зайнятості Тернопільщини запроваджено функції реєстратора та кар’єрного радника. Проведене відповідне навчання з працівниками. До виконання функцій реєстратора долучились і директори філій Тернопільського обласного центру зайнятості та директор міськрайонного центру зайнятості.

Упродовж квітня-червня поточного року, у визначений в графіках прийому час, директори особисто працювали з громадянами, які зверталися до служби зайнятості: ознайомлювали з актуальними вакансіями та здійснювали підбір підходящої роботи, надавали консультації з питань, що входять до компетенції служби зайнятості, здійснювали реєстрацію осіб, які шукають роботу, первинне профілювання.

Директор Чортківської районної філії Тернопільського обласного центру зайнятості Михайло Шевчук зауважив, що саме керівник має першочергово володіти механізмом обслуговування клієнтів служби зайнятості, надання їм адресних соціальних послуг, знати про проблеми та складнощі, що виникають у шукачів роботи, та у працівників служби зайнятості під час обслуговування клієнтів.

Світлана Філюк директор Лановецької районної філії ОЦЗ зазначила, що вона підтримала даний експеримент та особисто періодично виконувала функції адміністратора-реєстратора.

«В інформаційному секторі Ланівецької районної філії облаштоване додаткове робоче місце. Тому у такому інформаційнопу просторі зручно надавати послуги клієнтам, поєднуючи функції адміністратора та реєстратора. За цей період я особисто 7 клієнтам надала послуги, з них 2 отримали консультації та на їх замовлення видано довідки, 5 осіб зареєструвала і провела первинне профілювання оцінки можливостей їх працевлаштування на місцевому ринку праці, 4 особам видала направлення на працевлаштування, домовившись з роботодавцями про час зустрічі для проведення співбесіди з претендентами на вакансії. В результаті зазначені особи працевлаштовані. Для 1 особи не було підібрано прийнятної вакансії, тому вона була направлена до кар’єрного радника для подальшого отримання послуг з сприяння в пошуку роботи.

Виконання функцій реєстратора має вплив на розвиток моєї власної компетенції як керівника філії, дало можливість побувати в конкретних робочих ситуаціях, в яких перебувають фахівці філії, які виконують функції реєстратора», - розповіла Світлана Філюк.

Практичні навички спілкування з клієнтами, встановлення та утримання контакту з ними, надання послуг щодо сприяння зайнятості, уникнення конфліктних ситуацій, володіння повною інформацією про місцевий ринок праці надалі дають можливість приймати правильні управлінські рішення, в тому числі при тривалому неукомплектуванні вакансій та тривалому пошуку роботи, надавати практичну допомогу фахівцям філій при виникненні різних ситуацій та вживати заходів запобігання виникненню конфліктів - поділилися враженнями директори районних філій Тернопільського обласного центру зайнятості та Тернопільського міськрайонного центру зайнятості.