16.11.2022 | 11:37

Кожен роботодавець Тернопільщини може скористатися сервісом «Електронний кабінет роботодавця» на Інтернет-ресурсі державної служби зайнятості http://www.dcz.gov.ua. Він є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії зі службою зайнятості з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Це зручний і практичний сервіс.

Уже майже пів тисячі роботодавців Тернопільщини через власний «електронний кабінет» мають змогу:

-- подавати звітність до служби зайнятості онлайн.

 - переглядати:

  • стан укомплектування заявлених вакансій та кількість направлених центром зайнятості претендентів на роботу;
  • актуальні резюме шукачів роботи;
  • тематику запланованих семінарів для роботодавців.

- створювати вакансії та передавати їх для подальшої модерації спеціалісту центру зайнятості (1 - через заповнення форми 3-ПН - пункт меню «Взаємодія з службою зайнятості», розділ «3-ПН»;  2 – через розділ «Мої вакансії» - «Створити вакансію». Зверніть увагу, у цьому розділі є Інструкція з розміщення вакансій на вебсайті Державної служби зайнятості).

- отримувати інформацію щодо компенсації єдиного внеску та компенсації витрат на оплату праці внутрішньо переміщених осіб.

Зареєструвати електронний кабінет можна тут: https://www.dcz.gov.ua/cabinet

Шановні роботодавці! Запрошуємо Вас скористатися сервісом служби зайнятості «Електронний кабінет роботодавця»

 

Відділ організаційно-інформаційної роботи та архівної справи Тернопільського обласного центру зайнятості (тел. 23-49-77)