Кожен роботодавець Тернопільщини може скористатися сервісом «Електронний кабінет роботодавця» на Інтернет-ресурсі державної служби зайнятості http://www.dcz.gov.ua. Він є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії зі службою зайнятості з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Це зручний і практичний сервіс.
Уже майже пів тисячі роботодавців Тернопільщини через власний «електронний кабінет» мають змогу:
-- подавати звітність до служби зайнятості онлайн.
- переглядати:
- стан укомплектування заявлених вакансій та кількість направлених центром зайнятості претендентів на роботу;
- актуальні резюме шукачів роботи;
- тематику запланованих семінарів для роботодавців.
- створювати вакансії та передавати їх для подальшої модерації спеціалісту центру зайнятості (1 - через заповнення форми 3-ПН - пункт меню «Взаємодія з службою зайнятості», розділ «3-ПН»; 2 – через розділ «Мої вакансії» - «Створити вакансію». Зверніть увагу, у цьому розділі є Інструкція з розміщення вакансій на вебсайті Державної служби зайнятості).
- отримувати інформацію щодо компенсації єдиного внеску та компенсації витрат на оплату праці внутрішньо переміщених осіб.
Зареєструвати електронний кабінет можна тут: https://www.dcz.gov.ua/cabinet
Шановні роботодавці! Запрошуємо Вас скористатися сервісом служби зайнятості «Електронний кабінет роботодавця»
Відділ організаційно-інформаційної роботи та архівної справи Тернопільського обласного центру зайнятості (тел. 23-49-77)