07.04.2020 | 13:37

Є можливість подання документів для реєстрацівї в службі зайнятості онлайн (детальніше - https://www.dcz.gov.ua/novyna/yak-podaty-dokumenty-v-centr-zaynyatosti-c... ).  

Подати документи в період карантину можна також через скриньку для кореспонденції. Обирайте найбільш зручний для вас варіант.

Для вас - покрокова інструкція подання документів через скриньку для кореспонденції.

  1. Оберіть центр зайнятості, зручний для вашого обслуговування.

  2. У центрі зайнятості біля скриньки для кореспонденції розміщені форми заяв про надання статусу безробітного та про призначення виплати допомоги по безробіттю. Форми заяв також можна знайти та завантажити: Бланк заяви про призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю https://www.dcz.gov.ua/node/3248, Бланк заяви про надання/поновлення статусу безробітного​ (https://www.dcz.gov.ua/storinka/blank-zayavy-pro-nadannyaponovlennya-sta...) роздрукуйте їх  та заповніть  власноруч.  .

  3. Заповніть заяви особисто та підпишіть.

  4. Зберіть пакет документів, необхідних для реєстрації. Перелік документів тут: https://is.gd/TvFMXN.  Зробіть копії документів.

  5. Заяви разом із копіями усіх документів складіть у конверт і покладіть у скриньку для кореспонденції.

  6. Далі – чекайте відповідь від центру зайнятості щодо ухваленого рішення та тримайте зв’язок із вашим кар’єрним радником.

Бережіть себе і своє здоров’я!

Адресу електронної пошти, номери телефонів базових центрів зайнятості/філій ХОЦЗ ви можете отримати за посиланням https://ter.dcz.gov.ua/publikaciya/kontakty-miskrayonnogo-ta-rayonnyh-ce...