оп
14.08.2019 | 11:50

Державна служба зайнятості, використовуючи нові технології, активно запроваджує сучасні підходи в обслуговуванні громадян. Так, кожен шукач роботи чи безробітний, зареєстрований у Тернопільській обласній службі зайнятості, може скористатися сервісом «Електронний кабінет шукача роботи» на Інтернет-ресурсі державної служби зайнятості www.dcz.gov.ua (https://ter.dcz.gov.ua/cabinet). Він є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії клієнта та служби зайнятості з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Цьогоріч цією послугою вже скористалися 829 жителів Тернопільщини.

У чому ж переваги? Це дистанційно, зручно, оперативно! Наприклад, якщо Ви загубили талончик на відвідування служби зайнятості, зайшовши у свій електронний кабінет, можна дізнатися дату і час наступного візиту; самостійно зареєструватися на участь в тренінгу, що зацікавив; довідатися про розмір нарахованої допомоги з безробіття. Через власний «електронний кабінет» також можна:

- підібрати роботу;

- створити резюме;

- ознайомитися з графіком і темами запланованих заходів: семінарів, тренінгів, ярмарків вакансій, презентацій роботодавців, засідань клубів, Днів відкритих дверей тощо;

- ознайомитися з можливостями тимчасової зайнятості;

- дізнатися про заплановані та фактичні відвідування служби зайнятості;

- переглянути опрацьовані вакансії та пропозиції роботи;

- дізнатися про можливості професійного навчання;

- скористатися сервісами профорієнтаційної платформи.

І все це – не виходячи із дому. Зареєструвати свій персональний електронний кабінет дуже просто. Для цього у місцевому підрозділі служби зайнятості Тернопільщини треба повідомити адресу електронної скриньки, отримати логін і пароль для входу в електронний кабінет. Відтак будь-якої миті Ви зможете отримувати потрібну інформацію, не витрачаючи зайвого часу.