Історії успішних бізнесів надихають на нові ідеї та мотивують іти вперед. Одна із них, це історія тернополянки Анастасії Паперняк, яка заснувала свій бренд одягу Vidverto.
Успішно втілити бізнес-ідею та масштабувати свій бренд Анастасії допоміг грант за програмою єРобота «Власна справа», що супроводжує служба зайнятості. За допомогою цих коштів вона закупила необхідне обладнання та тканини, що дозволило створювати якісніші та екологічніші вироби.
Власне, Анастасія виступила спікером на семінарі "Генеруй бізнес-ідею та розпочни свій бізнес" зі студентами освітньої програми “Управління персоналом” ЗУНУ, учасниками школи “Кар'єрна траєкторія студента на ринку праці”, що відбувся у Тернопільській філії Тернопільського ОЦЗ. Вона поділилася своїм досвідом, розповіла, які кроки робила для розвитку бренду.
До студентів, в рамках заходів з відкриття офісу «Зроблено в Україні», завітав начальник Тернопільської ОВА В’ячеслав Негода. Він поспілкувався з майбутніми фахівцями-економістами та Анастасією Паперняк. Його зацікавила екофілософія підприємиці, зокрема те, що до кожної речі додається «Квиток у нову подорож. Він дає можливість повернути річ через кілька років для її переробки на новий виріб.
Нагадаємо, урядовий проект єРобота є однією зі складових політики «Зроблено в Україні» та включає грантові програми, спрямовані на стимулювання підприємницької діяльності та створення робочих місць. Зокрема, це програми мікрогрантів на відкриття чи розвиток власного бізнесу, грантів ветеранам та другому з їх подружжя.